Cvičte online!

Podle propracovaných tréninkových plánů

s maximální účinností za minimum času

ČLENSTVÍ

přístup ke všem tréninkovým programům a materiálům

na 3 měsíce / rok / 2 roky

Zaregistrujte se na 15 dní do členské sekce a vyzkoušejte si, co vám nejvíce vyhovuje.
Přístup ke všem programům a materiálům na 3 měsíce / rok / 2 roky
Darujte členství - přístup ke všem programům a lekcím na rok.

Samostatné tréninkové programy

s časově neomezeným přístupem

Level 1 ⭐️ začátečníci

MINI KURZ posilování ⭐️

Lekce na 15 až 20 minut
15 lekcí s vlastní vahou, základy posílení celého těla + zásobník cviků. Bez skákání.
21 lekcí k posílení, spalování kalorií a hubnutí pro úplné začátečníky. S vlastní vahou a podložkou. Bez skákání.

Zdravá záda ⭐️

Lekce do 30 minut
13 lekcí k posílení, protažení a zlepšení mobility, lekce na 20 minut, s vlastní vahou a podložkou

Tréninkové svačinky

Připravuji - Lekce 5-10 min
20 lekcí na doma i do práce, pokud jste velmi časově zaneprázdnění a na jiný pohyb nemáte prostor

Level 2 ⭐️⭐️ mírně pokročilí 

45 lekcí na posílení, spalování tuku a formování postavy bez skákání, s vlastní vahou a podložkou
50 lekcí na doma + 10 lekcí na ven + 13 lekcí "Jak si nastavit hubnutí v hlavě" + diář s gumičkou a činkami
30 lekcí na 30 dní, s vlastní vahou a podložkou , když potřebujete fofrem do formy

Stay fit ⭐️⭐️

Lekce 30 minut
Program obsahuje 36 lekcí pro posílení a formování těla s podložkou, gumičkou a činkami.

Level 3 ⭐️⭐️⭐️ pokročilí 

36 lekcí pro formování a posílení s podložkou, gumičkou a činkami
36 lekcí k posílení a formování postavy s podložkou, gumičkou, činkami a bosu

Stay strong III ⭐️⭐️⭐️

V přípravě od 1. 9. 2024
36 lekcí k posílení a formování postavy s podložkou, činkami, gumičkou a stepem

Samostané jídelníčky a materiály

Stáhněte si pomocníky pro hubnutí ZDARMA.
Jídelníček na 4 týdny + 15 variant snídaní, svačin, obědů a večeří + nákupní seznam. E-book ke stažení v pdf.
Motivační diář + jídelníčky + nákupní seznam

Jak vybrat program?

ℹ️ Členská sekce je rozdělena podle obtížnosti od jedné hvězdičky ⭐️  po tři hvězdičky ⭐️⭐️⭐️

Pokud začínáte

můžete postupovat od programu MINI Kurz Posilování pro začátečníky přes Formování pro začátečníky po jednom programu dále. Programy jsou označené jednou hvězdičkou.

Pokud jste zvyklá cvičit

můžete rovnou skočit na programy označené dvěmi hvězdami a postupovat po jednom programu dále.

Pokud máte málo času

sáhněte po kratších lekcích okolo 30 min. Letní výzva 2023 nebo Stay Fit. Případně lekce pro začátečníky.

Pokud potřebujete něco méně náročného

třeba po nemoci, nebo chcete zdravotní cvičení, koukněte na program Zdravá záda nebo MINI Kurz Posilování pro začátečníky nebo Formování pro začátečníky.

Chcete plnohodnotnou lekci jako ve fitku? 

Pojďte na Novoroční výzvu ZHUBNU ONLINE nebo program Stay strong a Stay strong II.

Chcete si pořádně máknout?

Pojďte na program Stay strong a Stay Strong II Budete potřebovat činky a gumičku nebo bosu.

Jídelníčky

najdete vždy podle programu - někde jsou součástí a někde ne. Jídelníček je vždy vzorový a je třeba si ho přizpůsobit podle sebe.

Pokud máte nějaké zdravotní omezení

poraďte se ideálně se svým lékařem, co můžete a nemůžete cvičit. Lekce si můžete vyzkoušet zdarma níže. Obsahují ukázkové lekce ze všech různých programů. Snadno tedy poznáte, zda je pro Vás cvičení vyhovující či nikoliv.

 

❓ Vybrat členství nebo program?

Členství

(obsahuje všechny programy a materiály k programům na rok) je výhodné pro někoho, kdo chce cvičit častěji - vybírat si z programů, kombinovat. Nebo projít jeden program a potom navázat na další. Nebo pro někoho, kdo chce stále nové a nové lekce. Součástí členství jsou vždy i nové programy, které přidávám průběžně.

Členství pro začátečníky

doporučuji začít programy označené jednou hvězdičkou. MINI Kurzem Posilování pro začátečníky, potom třeba navázat Formováním pro začátečníky a po jednom program dále. Členská sekce Vás povede.

Členství pro pokročilé

můžete kombinovat Novoroční výzvu a program Stay strong. Nebo jakékoliv programy, které mají dvě nebo tři hvězdičky.

Program samostatně s časově neomezeným přístupem

je vhodný pro někoho, kdo chce mít program k dispozici stále. Nebýt ve stresu z toho, že něco nestíhá, vracet se k lekcím, nebo si program zopakovat klidně za rok nebo dva. Pokud třeba cvičíte i jinde, nebo máte své další aktivity a nechcete být tlačeni časem. Nebo třeba máte rádi to, že už lekce znáte a chcete si je cvičit opakovaně.

Nejčastější dotazy

Když lekce nestihnu odcvičit nebo jsem nemocná, nezmizí mi cvičení?

K otevřeným lekcím máte zpětně neomezený přístup. Nikam Vám nic nemizí. Pokud kupujete program jako takový, máte k němu časově neomezený přístup. Pokud kupujete roční členství, máte ke všemu přístup na rok.

Vybrat členství nebo samostatný program?

Členství je vhodné pro někoho, kdo cvičí častěji, chce kombinovat více programů, vybírat si z nich. Samostatný program je pro někoho, kdo se chce řídit pouze jedním plánem, ke cvičení se kdykoliv později vrátit. Lekce si zopakovat. Mít program stále k dispozici.

Jak si cvičení pustím?

Lekce jsou na webových stránkách v členské sekci. Dostanete se k nim z telefonu, notebooku, tabletu i chytré televize po zadání přihlašovacích údajů, které dostanete do e-mailu po zaplacení. Lekce nelze stáhnout, potřebujete vždy přístup k internetu.

Mohu cvičit, když mám nějaké zdravotní omezení?

Na tuto otázku nejlépe odpoví váš lékař. Pokud si nejste jistá, napište mi.

Jak je poskládaný jídelníček?

Jídelníčky jsou vzorové. To znamená, že na základě výpočtu vlastních hodnot (v přiložené tabulce) si jídelníček vyberete podle sebe. Dostanete několik variant pro snídaně, svačiny, obědy i večeře a zároveň přesný jídelníček. Můžete si vybrat, co vám vyhovuje. Pokud máte nějaké dietní omezení, nabízím více variant.

Jak poznám, že cvičení zvládnu?

Uděláte dřep, výpad, dámský klik? Potom zvládnete i mé lekce. Vždy uvádím lehčí a těžší varianty. Cvičení je tedy vhodné pro začátečníky i pokročilé. Všechny cviky si podrobně vysvětlíme, naučíme a zdokonalíme. Stačí jen chtít. Vyzkoušejte si LEKCE ZDARMA a otestujte úroveň lekcí, které vybrat.

Je cvičení vhodné po porodu?

Toto je hodně individuální. Záleží na tom, zda jste po císařském řezu, máte diastázu, jak jste zvyklá cvičit apod. Pokud se cítíte dobře, cvičení bych doporučila určitě až po šestinedělí. U císařského řezu se obecně doporučuje 6 měsíců, ale záleží opět na vašem stavu.

Je cvičení vhodné pro lidi s diastázou?

V takovém případě byste musela vynechat vše na přímé břicho. Je lepší navštívit fyzioterapeuta, diastázu vyřešit a potom cvičit vše.

Registrace na lekce zdarma

Zaregistrujte se do členské sekce a získáte přístup k 15 lekcím na 15 dní ZDARMA

Registrace není možná pro stávající členy. Ti přístup již mají.

Vyplňte prosím e-mail, jméno a příjmení a přístupy do členské sekce Vám obratem dorazí.

Kontrolujte i hromadnou poštu nebo spam.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video
Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vytvoření a fungování vašeho účtu zdarma. Zásady zpracování osobních údajů

Reference

Šárko, jste skvělá. Cvičím podle Vás už nějaký pátek…Teď to po covidu trochu flákám, protože to občas neudýchám. Ale máte hromadu dalších videí, kde najdu, co právě potřebuju, a na co mám čas a náladu. Vyzkoušela jsem hromadu skupin s cvičením a u vás jsem vydržela nejdéle. Bavíte mě.
Petra
Po odcvičení každé Vaší lekce se mi chce skákat, tleskat a někdy i brečet štěstím. Co je to za drogu??? Jsem závislá už skoro dva měsíce.
Jaruška
Já už jsem členem od jara a jsem opravdu spokojená, je to cvičení podle mého gusta. Po letní pauze a pár sem tam lekcí ze záznamu rovnou na Výzvu…no bude ještě masakr.
Lenka
Taky jedu čtvrtý den a musím říct.. totální pecka..
Radoslava
Byla to pecka. Musím se Vám přiznat, že toto vaše cvičení je první, které mě opravdu zaujalo.
Ela
Cvičím večer a celý den se moc těším! Cvičení pod vaším úžasným vedením je fakt super. Znovu moc děkuji.
Hana
Dobrý večer. Ze cvičení jsem úplně nadšená. Bylo to super. Zase jsem zkusila něco nového a pokračuji dál.
Terka
Vidím zlepšení hlavně po fyzické stránce a za to děkuji. Baví mě to s vámi.
Janka
Dobrý večer, až teď můžu poděkovat za dnešní cvičení, bylo to úplně něco jiného a dynamického a ta hudba!! Ještě jednou díky.
Dáša
Všem moc doporučuji. Krásné a přehledné stránky. Cvičení naprostá pecka. Cm a Kg letí pryč Moc děkuji, že jsem si Vás našla.
Jitka
Já podle Vás cvičím, co nedám tak vynechám, baví mě to a hlavně se cítím, což je v dnešní době to hlavní… Jen tak dál, jste bezvadná.
Ludmila
Cvičení má grády, cvičitelka je nesmrtelná a furt se usmívá (jak ta to dělá), takže nezbývá než makat s ní.
Petra
Letos jsem cvičila podle výzev jiných stránek, ale s Vámi je to mnohem větší pecka. Super tréninky i Vy sama. Tak Vám moc děkuji.
Míla
Byla to pecka. Musím se vám přiznat, že toto vaše cvičení je první, které mě opravdu zaujalo.
Radu
Odcvičeno a musím říct, že to bylo super!!!
Veronika
Já bych chtěla moc poděkovat za tuto výzvu a šanci protože z videí na ig jsem si nebyla jistá že mě to bude bavit. A dnes odcvičeno hned ráno kdy byla chvíle klidu a musím říct že super bavilo mě to je tam více variant a aspoň mě to dokopalo hnout zadkem.
Terezka
Mám za sebou dnešní cvičení a jsem nadšená. Děkuji a těším se na další.
Petra
Já už jsem členem od jara jsem opravdu spokojená, je to cvičení podle mého gusta. Po letní pauze a pár sem tam lekcí ze záznamu rovnou na Výzvu…no bude ještě masakr.
Lenka
Jsem z Vašich cvičení totálně nadšená, děkuji, jste opravdu Boží!!!
Pavlína
Dobrý večer, ze cvičení jsem úplně nadšená. Bylo to super. Zase jsem zkusila něco nového a pokračuji dál.
Dita
Sarko, chtela jsem Ti podekovat😉....dnes jsem uz i doma dostala pochvalu, o tom jak na me zacinaji byt videt tvoje lekce! Ja se hlavne citim dobre. Jsi skvela a tvoje hodiny me bavi...a to se cely zivot prohlasuju za kavarenskeho povalece.
Katka
Šárko, chtěla bych vám moc poděkovat... Díky vám jsem od dubna nejmíň o 10 kilo lehčí a pořád to jde dolů ☺️ nejvíc to je vidět na oblečení...před půl rokem jsem pomalu nedopla kalhoty a teď už mi nestačí ani pásek, pořád mi padaj 😄 ale nebýt vás, tak by mi to nevydrželo, s váma mě to prostě strašně baví a těším se na každý cvičení! Takže za mě taky velký dík a 👍
Karolína
Díky Šárko, cvičím podle vašich lekcí týden a už jsou mi volnější kalhoty 😀
Lucka
ŠARKO ZACVIČILA JSEM SI DOBŘE, MÁTE TO PERFEKTNI, CVIČIM PODLE VAS MOC RÁDA!
Magda