Balíček všech programů

TABATA, FUNKČNÍ TRÉNINK, BODYFORM...

200 lekcí na doma + online lekce

 

NA NEOMEZENOU DOBU

  • Chcete začít cvičit, ale do plného fitka se Vám nechce?

  • Chcete si zacvičit v klidu doma, ale ze všech dostupných videí Vám jde hlava kolem a nevíte jak začít?

  • Chcete formovat postavu, zhubnout, citit se lépe a nevíte, jak si poskládat tréninkový plán?

  • Navíc se ztrácíte ve všech dietních doporučeních a radách? 

Chcete vědět VŠE co vím o cvičení a hubnutí?

Hubnutí totiž nemusí být žádná věda.

Pokud nečekáte zázraky přes noc a víte, že trocha trpělivosti a motivace je důležitou součástí každého úspěchu.

Vstupte do mé ČLENSKÉ SEKCE

Najdete zde mnoho druhů cvičení, návody, rady a všechy ověřené cviky 17-ti letou praxí ve světě fitness.

Tréninkové programy

Nevíte kde začít? Vyberte si nabídky tréninkových probģramů.

Více než 200 lekcí cvičení na jednom místě

Lekce si můžete kdykoliv pustit. Kdy Vy máte čas a náladu

Prověřené cviky a rady, které fungují

Prověřené 17-ti letou praxí a stovkami klientů

Nové lekce každý týden

Stále přidávám nové a nové lekce
Členská sekce má již 0 členů.

Ukázky z lekcí

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Najdete u mě hlavně třicetiminutové intervalové tréninky.

HIIT spaluje tuky a zrychluje metabolismus. Je kratší než klasické kardio a i se zahřátím a protažením se vejdeme do 30 minut. Střídají se zde vysoce intenzivní intervaly, které jsou střídány úseky o nižší intenzitě. 

Nejde pouze o úsporu času. Na tabatu se zaměřilo několik studií. Zkoumala se účinnost v porovnání s tradičními vytrvalostními / aerobními způsoby tréninku. Studie prokázaly, že stačí dohromady 2,5 hodiny intervalového tréninku a dosáhnete stejné biochemické svalové změny jako při 10,5 hodinách vytrvalostního aerobního tréninku.

Další nedávné studie také prokázaly, že dva týdny HIIT tréninku podstatně zlepšují citlivost na inzulín u zdravého člověka. Je to jedna z prevencí proti cukrovce 2 typu. Má velice příznivý vliv na kardiovaskulární systém a snižuje možnost jeho onemocnění.

Jak to konkrétně probíhá?

  • 1
    Po objednání obdržíte přístupy členské sekce. BEZ ČASOVÉHO OMEZENÍ
  • 2
    Vyberete si, co chcete cvičit nebo se necháte vést mým programen
  • 3
    Jak často a kdy budete cvičit je jen na Vás. Mé doporučení je alespoň 3x týdně.
  • 4
    Výběr máte již nyní z více než 180 cvičebních lekcí, z pěti dietních programů a sedmi tréninkových programů
  • 5
    Členství není nijak časově omezené
Balíček všech programů
4490 Kč
Přes 220 videí v členské sekci
Rady a tipy do e-mailu, moje podpora
7 tréninkových plánů od začátečníků přes zdravá záda až po lekce pro pokročilé.
Na neomezenou dobu

Jak to v členské sekci vypadá?

V balíčku najdete:

Váháte?

Cvičení Vám zabere okolo 30 min. denně

Lekce mají 10 až 50 minut

Vhodné pro začátečníky i pokročilé

U cviků uvádím lehčí a těžší a varianty

Členství není nijak časově omezené

Cvičení máte na neomezenou dobu.

Co musíte udělat Vy?

  • objednejte balíček
  • koukněte do e-mailu a přihlaste se do členské sekce
  • vyberte si stravovací program, který Vám vyhovuje
  • vyberte si cvičební program, který Vám vyhovuje
  • stáhněte si jídelníček, nákupní seznam a začněte cvičit
  • pokud budete potřebovat poradit, jsem Vám k dispozici
  • ke cvičení Vám stačí podložka (případně 2 kg činky, gumička, ale není to nutné)

Kdo jsem?

Jsem 17 let fitness lektorkou a v posledních letech se intenzivně vzdělávám v oblasti výživy. 

Sama jsem si prošla spoustou školení a trenérů a proto dobře vím, co opravdu funguje a co ne. 

Jsem také matka na mateřské a vidím, jak těžké je dostat se někam na lekci s trenérem.

Proto jsem vytvořila videa na doma, které Vám zaberou maximálně 50 minut a výsledky vidíte velice rychle. Cvičení pomohlo již stovkám klientek. Věřim, že budete také spokojená.

Můžete mě navštívit na facebooku nebo instagramu a dozvědět se o mně více. 

Reference

Sarko, chtela jsem Ti podekovat😉....dnes jsem uz i doma dostala pochvalu, o tom jak na me zacinaji byt videt tvoje lekce! Ja se hlavne citim dobre. Jsi skvela a tvoje hodiny me bavi...a to se cely zivot prohlasuju za kavarenskeho povalece.
Katka
Šárko, chtěla bych vám moc poděkovat... Díky vám jsem od dubna nejmíň o 10 kilo lehčí a pořád to jde dolů ☺️ nejvíc to je vidět na oblečení...před půl rokem jsem pomalu nedopla kalhoty a teď už mi nestačí ani pásek, pořád mi padaj 😄 ale nebýt vás, tak by mi to nevydrželo, s váma mě to prostě strašně baví a těším se na každý cvičení! Takže za mě taky velký dík a 👍
Karolína
Díky Šárko, cvičím podle vašich lekcí týden a už jsou mi volnější kalhoty 😀
Lucka
ŠARKO ZACVIČILA JSEM SI DOBŘE, MÁTE TO PERFEKTNI, CVIČIM PODLE VAS MOC RÁDA!
Magda

Změna za 40 dní s mým low carb jídelníčkem

a cvičením 3x týdně

Šárka